.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب

صبح روز سه‌شنبه هزاران نفر از جوانان، دانشجويان و دانشگاهيان در قم با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند.

حاشيه‌نويسي ايسنا، از اين ديدار به اين شرح است: شوق ديدار مقام معظم رهبري در چهره جواناني كه در صف ورود به محل تعيين شده ايستاده‌اند موج مي‌زند از ساعت‌ها قبل به اميد ديدار مولا و مقتداي خود راهي شده‌اند. پس از ساعت‌ها انتظار در صفي طولاني وارد شبستان امام خميني (ره) محل مورد تعيين شده براي سخنراني مقام معظم رهبري مي‌شوم. شبستان امام خميني (ره) مملو از مشتاقاني است كه به شوق ديدار امام خامنه‌اي ساعت‌ها در انتظار هستند.

همخواني دانشجويان و دانش آموزان آهنگ زيبايي را در فضا طنين‌انداز كرده است و مجري نيز در اين بين تلاش دارد تا با دعوت همگان به رعايت نظم، محلي براي نشستن سايرين كه پيوسته وارد سالن مي‌شوند مهيا كند.

ساعت، 8 و 45 دقيقه را نشان مي‌دهد جمعيت حاضر در شبستان امام خميني(ره) بيشتر از ظرفيت آن است و هر لحظه نيز بر جمعيت افزوده مي‌شود و چشمان منتظر به پرده سبز رنگ محل سخنراني مقام معظم رهبري خيره مانده است و همه در انتظار ورود ايشان هستند.

مجري برنامه شعري را زمزمه مي‌كند و دانشجويان نيز با همخواني خود پرچم‌هايي را كه در دست دارند در فضا تكان مي‌دهند كه صحنه بسيار دل انگيزي را خلق كرده است. مادري در كنار من نشسته و در حال بستن چفيه و سربند لبيك يا خامنه‌اي به پيشاني كودك خردسالش است كه راحت در آغوشش آرميده از وي سوال مي‌كنم در اين شلوغي او را براي چه آورده‌اي و او مي‌گويد اينجا جاي كودك من است او سرباز آينده انقلاب است، در همين هنگام سيد حميد برقعي‌ كه خود از جوانان و شاعران برجسته استان است در جايگاه مجري قرار مي‌گيرد و با شعر خواني خود حضار را دعوت به فرستادن صلوات مي‌كند و پس از آن شعري را كه در مدح علي اكبر سروده است را به پاس جوان بودن حاضران قرائت مي‌كند: ناگهان قلب حرم واشد و يك مرد جوان مثل نيرويي كه رها شود از دست كمان، خسته و آماده رستن شده بود بعد يك عمر از قفس تن رها شده بود و.....

شعر خواني تمام مي‌شود و دوباره همهمه جمعيت فضا را در برمي‌گيرد و من با خود مي‌انديشم كه در دل هر يك از اين افراد چه مي‌گذرد شايد تپش قلب‌هاي آنان امروز بسيار سريعتر از روزهاي ديگر است. مجري دوباره به جايگاه باز مي‌گردد و همگان را به رعايت نظم دعوت مي‌كند بعد از آن اين بار نوبت مداح اهل بيت حاج رضا تحويلدار است كه با مداحي خود و دعوت حضار به همخواني شور و اشتياقي ديگر در فضا ايجاد كند در اين هنگام يكي از محافظان به سمت ميكروفني كه در محل سخنراني مقام معظم رهبري قرار گرفته است نزديك مي‌شود و همگان به خيال پايان انتظار از جا بر مي‌خيزند و شروع به سردادن شعار مي‌كنند اما افسوس كه هنوز زمان موعود فرا نرسيده است و دقايقي بعد دوباره نظم به جمعيت بازمي‌گردد.

به جمعيت نگاه مي‌كنم و با خود مي‌گويم آقا جان اين‌ها نسل سومي هستند كه حرف و حديث‌هاي فراواني درباره آن‌ها وجود دارد اما همه آن‌ها امروز آمده‌اند تا بگويند هركس هرچه مي‌خواهد بگويد ما آماده‌ايم تا بگوئيم عاشق انقلاب و رهبري هستيم و تا پاي جان بر آرمان‌هاي انقلاب استوار خواهيم ماند.

ساعت 9 و 20 دقيقه است كه پرده كنار مي‌رود و انتظار پايان مي‌يابد و رهبر انقلاب وارد مي‌شوند و جمعيت از جا كنده شده و به سمت جلو حركت مي‌كند صداي شعارها فضاي سنگيني را ايجاد مي‌كند ديگر صدا به صدا نمي‌رسد جوانان با شور جواني خود شوري ديگر در فضا ايجاد مي‌كند مجري دائما همگان

را دعوت به سكوت مي‌كند، مگر مي‌شود سدي در مقابل اين سيل مشتاق ايجاد كرد اينان نسل سومي‌هايي هستند كه با يك دنيا عشق آمده‌اند تا ولايتمداري خود را به رخ دشمنان بكشانند. پس از ابراز احساسات طولاني دانشجويان علي اصغر شعاعي يكي از قاريان برجسته كشور در ميان شعارهاي دانشجويان به قرائت

قران پرداخت و با آغاز قرائت قران كريم دوباره سكوت به مجلس بازگشت. پس از قرائت قرآن تعدادي از دانشجويان و دانش آموزان برتر استان به نمايندگي به بيان مشكلات و دغدغه‌هاي خود پرداختند و با طولاني شدن زمان سخنراني آنان، جوانان حاضر در جلسه با شعارهاي "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده" خواستار آغاز سخنراني مقام معظم رهبري شدند و در اين هنگام و با آغاز سخنراني مقام معظم رهبري سكوتي سنگين فضا را در برگرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.